Amikor a weboldal dolgozik helyetted...

..vagy neked. ;)

Végül is mindegy, ez az, amire szinte mindenki vágyakozik (több más mellett... ;)

Ismerjük jól a story-t: "megcsinálta önmüködő weboldalát, és a tengerparton, koktélt szürcsölve számolgatta a számlájára érkező pénzt.."

Na igen, de konkrétan mit, hol, hogyan????

Én is akarok egy ilyet! Nekem is kell! Én is a tengerparton koktélt szürcsölgetve akarom számolni a pénzt! Na jó, dőlhet számolatlanul is...

Aztán jön a keserű ébredés: azt se tudom, hol kezdjem. Pláne nem, hogyan folytassam... :(

Milyen jó lenne, ha valaki segítene elkezdeni. Vagy ha már ott van, meg is csinálhatná helyettem, nekem! :D

Nos, kb. ezt ajánlom!!!

Persze azért a pénz nem fog egyből számolatlanul ömleni hozzád (bár végül is, ha nem számolod meg, akkor számolatlan). Ne várd egyből azt, hogy ettől a jövő hétre milliomos leszel.

Sőt, annyit mindenképpen neked kell megtenned, hogy azért némi reklámot csapsz neki. Nem kell nagy dolgokra gondolni: elküldesz néhány mailt (nem s p a m -et!..), feldobod (párszor) a Facebook-ra (esetleg iwiw-re, de ahogy legutóbb néztem, elég kihaltnak tűnt).

Szóval teszel valamit a reklámért, de a profi(!) weboldalt megkapod!!! :) :) :)

Hogyan?

Így: Ide kattintasz! ;)

A többi már menni fog, mint a karikacsapás! Sok sikert!