A történet folytatódik, sőt!..

 Bár elég régen nem írtam, azért nem tűntem el. Egy elég zűrös és munkás negyed év van mögöttem. Sok mindent átszerveztem, és átterveztem. Sajnos nem végtelen a rendelkezésemre álló idő és energia (bár jó lenne már megtanulni, hogyan is férhetek ehhez hozzá...), ezért jobban kell koncentrálnom a fő dolgokra.

Közben akadtak gondok is (kinek nem?), ezeket is orvosolnom kellett.

De azért haladok. Újra nekiálltunk a weboldalnak, szebb lesz mint valaha.. ;) Sőt, jobb is. De majd meglátja aki itt lesz még (már).

Közben pedig egy nagy öröm is ért, a legidősebb fiam is elkezdett érdeklődni a tőzsde (konkrétabban a forex) iránt. Remélem nem csak kezdeti lesz a lelkesedés. Átbeszéltük a lényegeseket, megtettünk pár technikai lépést.

(stratégiákról itt olvashatsz te is többet: http://fxebooks.info )

Nagy öröm ez egy apának! :)

Már korábban is terelgettem efelé a gyermeket (bár már nem annyira gyermek korú, de hát egy apának ugye..), de nem akartam erőltetni. Most viszont magától jött.

Többször volt már olyan az életemben (hál' Isten), hogy sikerült másnak segítenem, nem is kicsit. Sikerült elindítani egy jobb világ felé. De sokkal nagyobb öröm, ha a saját fiamról van szó.

Hála és köszönet ezért a napért minden "illetékesnek" !! :)