Szárnypróbálgatás...

Úgy látszik az idő gyorsabban szalad, mint gondoltam. Mintha valami Albert nevű fickó írt volna erről valamit, csak most hirtelen nem találom a blogját... Na mindegy. Szóval repül az idő. Repültem én is, elhúztam UK-be. 

Nem, itt sincs kolbászból a kerítés, de dolgozunk rajta ;)

Amit eredetileg terveztem (meg utána egy kicsit), arra még mindig nincs energiám, de nem akarom a sötét lyukban hagyni ezt a projektet se. Sokáig gondolkodtam, hogy mi is legyen vele. Aztán beugrott, hogy az egyik könyvben (Charles Stross: Accelerando, 2005. sci-fi!) olvastam egy fickóról, aki ingyen adja az ötleteit, és aki akarta felhasználhatta (szabad licensz). Volt aki ebből meg is gazdagodott, legyen neki. 

Bár nem vagyok egy akkora hyper-trendy-csávó, mint a főszereplő (Manfred Macx), de ötleteim nekem is vannak rendszeresen. Viszont a legtöbbel se időm, se energiám, se kedvem sokat foglalkozni. Valakinek viszont jól jöhet.

Ezért arra gondoltam, hogy ide feldobálom őket, aztán aki kapja, marja ;)

Ja, így van az ötlet eredetiben:

accelerando_reszlet.jpg

Elsőnek itt van mindjárt egy. Nemrég olvastam, hogy egy fickó ingyen szobát hirdetett Londonban (ahol amúgy aranyárban mérik az egérlyukat is). Egy kitétel volt, a leendő lakó segítsen neki egy programozási feladatban. Elég korrekt ajánlat, és talán már a cikkben is felmerült, hogy ezt lehetne széles körben alkalmazni. (tehát nem tisztán az én ötletem, de ennek itt nincs különösebb jelentősége)

Szóval össze lehetne hozni egy "albi hirdető" oldalt, ahol csak és kizárólag olyan kiadó szobák (lakások, házak, lyukak, stb.) lenne, amiket melóért (nem sex!) cserébe adnának ki. Lehet némi regisztrációs díjat kérni akár mindkét részről, és talán reklámokból is befolyna valamennyi. Ki lehet egészíteni fórummal, társkeresővel, PR cikkekkel, meg ami még eszedbe jut.

Ha úgy érzed érdekel, és belevágnál, akkor hajrá! :)

acc2.png